Gyakran Ismételt Kérdések

s-faq

Hogyan rendelhetek árut?

A legegyszerűbb módja a rendelés leadása webáruházunkban, telefonon vagy e-mailben.

 

Telefonon is lehet rendelni Öntől?

Igen. Csak hívja az e-shopunkban feltüntetett forródrót számot, vagy vegye fel a kapcsolatot azon üzletek egyikével, ahol személyesen szeretné átvenni az árut.

 

Hogyan fizethetek az árukért az e-shopban?

Online rendelés esetén fizethet kártyával, gyors banki átutalással vagy Apple Pay és Google Pay digitális pénztárcákkal. Utánvétes rendelés vagy személyes átvétel esetén készpénzzel vagy kártyával is fizethet. Egyes termékeknél lehetőség van a Quatro szolgáltatás igénybevételére.

 

Az Ön online áruházában az áruk ára megegyezik az Ön áruházaival?

Igen, az ár ugyanaz az interneten és az üzleteinkben.

 

Nem tudok dönteni a termékről, tudna tanácsot adni?

Természetesen. Lépjen kapcsolatba velünk telefonon, chaten keresztül vagy e-mailben az eshop@fitplus.sk címen.

 

Hogyan zajlik a vásárlás az e-shopban?

E-mailben kap egy visszaigazolást és a megrendelés összefoglalóját tartalmazó üzenetet. A feldolgozásról és a további e-mailek elküldéséről tájékoztatjuk. Személyes rendelés esetén értesítjük, hogy az áru készen áll a kiválasztott üzletben. Ha futárral szállíttatja ki az árut, akkor a tőlünk való elküldést követően üzenetet kap a szállító cégtől a szállítás részleteivel. Ha túlméretes termékről van szó, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti Önnel az áru szállításának, átvételének részleteit.

 

Rendelhetek-e árut az e-shopból, és átvehetem-e egy építőipari boltban?

Igen, lehetséges. A szállítás részeként kiválaszthatja, hogy egy adott üzletben vegye át. E-mailben értesítjük, ha az áru készen áll az üzletben.

 

A megrendelés után mennyi idővel küldi el nekem az árut?

Raktáron lévő áruk esetén igyekszünk 24 órán belül teljesíteni a megrendelést. Bármilyen zavar esetén ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

Mennyi a szállítási költség és az ár helyenként változik?

  • Az e-shopból történő rendelések kiszállítása 3,95 €-tól számítható fel. Számos szállítási szolgáltatás közül lehet választani.
  • A személyes átvétel üzleteinkben ingyenes.

 

Be tudod dugni és bemutatni nekem is a vásárolt készüléket?

Igen, nem csak összekapcsoljuk Önnel a terméket, hanem bemutatjuk és teszteljük is. A beszerelést követően szakembereink szívesen bemutatják és felállítják a megvásárolt készüléket. A szolgáltatás díjköteles.

 

Regisztrálnom kell az első vásárláshoz?

Nem. Regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A regisztrált vásárlóknak azonban jobbak az árak.