Reklamáció és az áru visszaküldése
Hogyan kell eljárni a FIT PLUS építőipari üzletben vásárolt áruk reklamációjával?
A szavatossági időn belül hibás árukat be kell vinni valamelyik FIT PLUS üzletünkbe, és be kell mutatni a vásárlást igazoló bizonylatot. A teljes panasztételi eljárást itt találja.
Hogyan kell eljárni a fitplus.sk online áruházban vásárolt árukra vonatkozó reklamáció esetén?
A fitplus.sk online áruházban vásárolt árukkal kapcsolatban reklamációt az üzletben tehet - a komplett terméket be kell vinnie valamelyik üzletünkbe, és be kell mutatnia a vásárlást igazoló okiratot - a számlát, amelyet az Ön e-mail címére küldtek. vásárlás ideje.
Panasztételt az ügyfélszolgálaton keresztül is benyújthat online űrlapon vagy e-mailben. Ez a lehetőség csak az online áruházban vásárolt árukra vonatkozik. Az áru visszaküldésekor ki kell töltenie Panaszűrlapunkat, és el kell küldenie e-mailben az eshop@fitplus.sk címre, vagy közvetlenül ITT található szolgáltatásunkon/panaszportálunkon keresztül kell panaszt tennie (a link átirányítja Önt a lifefitness.sk weboldalon található szolgáltatási portálra ).
A teljes panasztételi eljárást itt találja.
Igényét 30 napon belül feldolgozzuk.
Hogyan kell eljárnom a fitplus.sk online áruházban vásárolt áruk visszaküldésekor?
Ha Ön bármilyen okból nem elégedett az áruval, jogában áll az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől. Az árut legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül vissza kell szállítani az üzemeltető székhelyének (Pozsonyi üzlet és bemutatóterem) címére. A pénzt a fizetéshez használt módon, legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük Önnek.
A szerződéstől való elállási feltételek teljes szövegét az Üzleti feltételek 10. pontjában találja.
A szerződéstől való elállási űrlapot innen töltheti le: