Üzleti feltételek

s-conditions

1. Általános rendelkezések

 

Jelen szerződési feltételek irányadóak a szerződő felek azon jogaira és kötelezettségeire, amelyek az eladó között létrejött adásvételi szerződésből erednek, amely a FIT PLUS Group s.r.o., székhelye: Elektrárenská 1, 831 04 Bratislava, azonosító: 35851635, a cégjegyzékbe bejegyzett. Kerületi Bíróság Pozsony I. szakasza : Sro, Beillesztési szám: 28178/B (a továbbiakban: eladó) és a vevő, amelynek tárgya az áru adásvétele az eladó e-kereskedelmi honlapján .

A feltételek az eladó székhelyén érvényesek, és az eladóra az eladó székhelyére vonatkozó jogszabályok az irányadók.

Az eladó elérhetőségei:

FIT PLUS Group s.r.o. , székhelye: Elektrárenská 1, 831 04, Pozsony, bejegyezve a Bratislava I. kerületi bíróság Cégjegyzékébe, Osztály: s.r.o.,  Beillesztési szám: 28178/B

ID: 35851635
Adószám: 2021615035
Áfaszám: SK2021615035

Felügyeleti hatóság:

Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI)
Pozsonyi régió SOI Felügyelősége
Bajkalská 21/A, PO Box 5, 820 07, Bratislava 27
tel. sz.: 02/58 272 172, 02/58 272 104

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

 

1.1. Jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek az adásvételi szerződés megkötésének napján érvényes változatban az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő írásos adásvételi szerződést kötnek, amelyben a jelen adásvételi és reklamációs feltételektől eltérő feltételekben állapodnak meg, az adásvételi szerződésben foglaltak elsőbbséget élveznek a jelen adásvételi és reklamációs feltételekkel szemben. . Az így egyeztetett feltételek nem ütközhetnek más jogszabályokba (áru visszaküldési határidejének lerövidítése, jótállási idő stb.)

1.2. Jelen üzletszabályzat és reklamáció alkalmazásában kiegészítő szerződésen azt a szerződést kell érteni, amelynek alapján a vevő az adásvételi szerződés tárgyához kapcsolódóan árut vásárol, vagy az áru kiszállítása esetén szolgáltatást kap. vagy a szolgáltatást az eladó vagy a megállapodásuk alapján harmadik fél nyújtja.

1.3. Az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi webhelyen az áruk feltüntetett vételára a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai által meghatározott összegű általános forgalmi adót is tartalmazza, és nem tartalmazza az áru szállításának vagy egyéb választható szolgáltatások árát. Minden akció a készlet erejéig érvényes, kivéve, ha egy adott terméknél másként szerepel.

1.4. Az eladó fenntartja a jogot, hogy az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi webhelyen feltüntetett áruk árát bármikor módosítsa. Az áru árának változása nem vonatkozik az árváltozás előtt megkötött adásvételi szerződésekre, függetlenül attól, hogy az árut még nem szállították ki. Az eladó fenntartja a jogot az esetleges változtatásokra, módosításokra és árhibákra.

1.5. Abban az esetben, ha az eladó nem tesz eleget a Szlovák Köztársaság vagy az Európai Közösségek hatályos jogszabályaiban vagy jelen szerződési feltételekben meghatározott kötelezettségeinek, a vevő az eladóval szemben az illetékes bíróságon keresztül gyakorolhatja jogát.

1.6. A természet védelme és a rendelések csomagolóanyagából származó hulladék csökkentése érdekében az eladó fenntartja a jogot, hogy egy rendelés minimális értékét bármikor módosítsa az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi weboldalon.

 

2. Az adásvételi szerződés megkötésének módja

2.1. A vevő az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatot az eladó honlapján kitöltött és elküldött űrlap formájában megküldi az eladónak, amelyen keresztül megküldte az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatot, amelynek tárgya az átruházás. a vásárló által megjelölt áru tulajdonjogának vételáráért és a jelen megrendelésben meghatározott feltételek mellett (a továbbiakban: megrendelés).

2.2. Ezt követően a vevő a megrendelés elküldését követően a megrendelés elfogadásáról automatikusan végrehajtott értesítést kap az eladó elektronikus rendszerébe az e-mail címére (a továbbiakban: a megrendelés kiszállításának visszaigazolása). Szükség esetén a vásárló megrendelésével kapcsolatos minden további információ elküldhető a vásárló e-mail címére.

2.3. A szállítási visszaigazolás tartalmazza azt az információt, hogy a rendelést az eladóhoz kézbesítették, de ez nem jelenti az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat elfogadását.

2.4. Az eladó ezután tájékoztatást küld a vevő e-mail címére arról, hogy a vásárló megrendelését elfogadták-e (a továbbiakban: „megrendelés elfogadása”). A megrendelés elfogadása tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru megnevezésére és specifikációjára vonatkozó információkat, az áruk és/vagy egyéb szolgáltatások árának további adatait, az áru becsült szállítási idejére vonatkozó információkat. , az áru szállítási helyének neve és adatai, valamint az áru lehetséges árára, feltételeire, a vevő számára az áruk megbeszélt szállítási helyére történő szállításának módjára és időpontjára vonatkozó adatok, az eladó adatai (cégnév, székhely, azonosító szám, cégjegyzéki szám stb.), esetleg egyéb szükséges adatok.

2.5. Az adásvételi szerződés a megrendelés elfogadásának elektronikus vagy írásbeli vevő részére történő kézbesítésével jön létre.

2.6. Az eladó a megrendelés elküldése előtt világosan, egyértelműen, érthetően és összetéveszthetetlen módon tájékoztatta a vevőt a szerződéskötést megelőző tájékoztatásról a reklamációra, fizetésre, üzletre, szállításra és egyéb feltételekre vonatkozóan:

a) az áru főbb jellemzőiről vagy a szolgáltatás jellegéről a használt kommunikációs eszköznek és az árunak vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán tájékozódni,

b) tájékoztatott az eladó cégnevéről és székhelyéről az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán és a Kbt. jelen üzleti és reklamációs feltételek közül 1, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található,

c) az eladó telefonszámáról és egyéb, a vevő eladóval való kapcsolattartása szempontjából fontos adatairól, különösen e-mail címéről és faxszámáról, ha ezeket az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán, valamint a Kbt. jelen üzleti és reklamációs feltételek közül 1, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található,

d) az eladó címét, ahol a vevő áru- vagy szolgáltatásigényt támaszthat, panaszt vagy egyéb kezdeményezést tehet, a cikkben közölték. jelen üzleti és reklamációs feltételek közül 1, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található,

e) az áruk vagy szolgáltatások teljes áráról, beleértve az általános forgalmi adót és minden egyéb adót, vagy ha az áru vagy szolgáltatás jellege miatt az ár előre ésszerűen nem határozható meg, annak kiszámításának módja , valamint a szállítási, kézbesítési, postai és egyéb költségeket és díjakat, illetve ha ezek a költségek és díjak előre nem állapíthatók meg, arról, hogy a vevőt ezek megfizetésére kötelezik, a vonatkozó katalógusoldalon tájékoztatják. az eladó elektronikus áruháza,

f) a fizetési feltételeket, a szállítási feltételeket, azt az időtartamot, ameddig az eladó vállalja az áru leszállítását vagy a szolgáltatás nyújtását, a vevő reklamációi, panaszai és javaslatai benyújtásának és kezelésének eljárási rendjére vonatkozó információkat a jelen Szerződések vonatkozó cikkeiben üzleti feltételek és követelések, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,

g) a vevő adásvételi szerződéstől való elállási jogáról, a szerződéstől való elállási jog gyakorlásának feltételeiről, határidejéről és rendjéről szóló tájékoztatást a Kbt. Jelen üzleti és reklamációs feltételek közül 10, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található,

h) az adásvételi szerződéstől való elállási nyomtatvány biztosításáról, tájékozódjon az 1. sz. 10a jelen üzleti és reklamációs feltételek mellékletében, melyek az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán találhatók; ezzel egyidejűleg az eladó az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványt is rendelkezésre bocsátotta a jelen feltételek mellékletében, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán található.

i) arról a tájékoztatásról, hogy ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, akkor az árunak az eladónak való visszaküldésével kapcsolatos költségeket a 10. § bek. szerint viseli. törvény 3. -a. A távollévők között kötött szerződés, illetve az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 102/2014. "Fogyasztóvédelmi törvény a távértékesítésben"), valamint az adásvételi szerződéstől való elállása esetén az áru visszaküldésének költségeit, amely jellegénél fogva postai úton nem küldhető vissza, tájékoztatott a Ptk. Ezen üzleti és reklamációs feltételek közül 10, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán található,

j) a vevő azon kötelezettségéről, hogy a ténylegesen teljesített teljesítés ellenértékét az eladónak megfizeti a 10. § bek. 5. §-a alapján, ha a vevő a szolgáltatási szerződéstől az eladó kifejezett hozzájárulását követően a 4. § bek. A távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 6. §-ában tájékoztatott. Ezen üzleti és reklamációs feltételek közül 10, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán található,

k) azokról a körülményekről, amelyek fennállása esetén a vevő elveszíti a szerződéstől való elállási jogát a cikkben ismertetett módon. Ezen üzleti és reklamációs feltételek közül 10, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán található,

l) az eladónak az áruk vagy szolgáltatások hibáiért való felelősségére vonatkozó utasításról a 2. pont szerint. 622. és 623. §-ában tájékoztatott a Ptk. Jelen üzleti és reklamációs feltételek 8. pontja, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található,

m) a gyártó vagy az eladó által a pontban meghatározottnál szigorúbb elvek szerint nyújtott jótállás meglétéről és részleteiről. 502. §-a szerint, ha azt a gyártó vagy az eladó biztosítja, valamint a vevőnek az áru értékesítését vagy szolgáltatásnyújtását követően nyújtott segítség és szolgáltatás fennállásáról és feltételeiről szóló tájékoztatást, ha ilyen segítséget nyújtanak, a Ptk. az eladó elektronikus áruházának megfelelő katalógusoldalán, valamint az Art. Jelen üzleti és reklamációs feltételek 9. pontja, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található,

n) a vonatkozó magatartási kódexek meglétéről, amelyek betartását az eladó kötelezettséget vállalta, és arról, hogy a vevő hogyan ismerheti meg azokat, illetve hogyan szerezheti be azok szövegét, tájékoztatva az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán ,

o) a szerződés időtartamáról, ha határozott időre kötött szerződésről van szó; ha határozatlan idejű szerződésről van szó, vagy ha olyan szerződésről van szó, amelynek érvényessége automatikusan meghosszabbodik, a szerződés megszűnésének feltételeiről is tájékoztatást adunk az eladó elektronikus áruházának megfelelő katalógusoldalán és ezen üzletágban. és reklamációs feltételek, amelyek az elektronikus eladó áruház megfelelő aloldalán találhatók,

p) a vevő adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek minimális időtartamáról, amennyiben az adásvételi szerződés a vevőt ilyen kötelezettséggel terheli, az eladó e-áruházának megfelelő katalógusoldalán, valamint jelen üzleti és reklamációs feltételekben tájékoztatta, az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók,

q) a vevő előleg fizetési vagy az eladó kérésére egyéb anyagi biztosíték nyújtásának kötelezettségéről és annak biztosítására vonatkozó feltételekről, ha az adásvételi szerződés a vevő számára ilyen kötelezettséget eredményez, tájékoztatja az eladót a megfelelő katalógus oldalon. az eladó elektronikus áruházában, valamint jelen üzleti és reklamációs feltételekben, amelyek az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán találhatók,

r) a funkcionalitásról, ideértve az elektronikus tartalom biztonságát szolgáló alkalmazandó műszaki védelmi intézkedéseket, adott esetben az eladó e-shopjának megfelelő katalógusoldalán, valamint jelen üzleti és reklamációs feltételekben, amelyek az eladó megfelelő aloldalán találhatók. e-shop,

s) az elektronikus tartalom hardverrel és szoftverrel való kompatibilitásáról, amelyről az eladó tud, vagy feltételezhető, hogy tud róla, amennyiben indokolt, tájékoztatta az eladó elektronikus áruházának megfelelő katalógusoldalán és ezekben üzleti és reklamációs feltételeket, amelyek az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán találhatók,

t) a vita alternatív vitarendezési rendszeren keresztül történő peren kívüli rendezésének lehetőségéről és feltételeiről, amennyiben az eladó e rendszer igénybevételét vállalta, arról az eladó e-shopjának megfelelő katalógus oldalán, valamint a jelen feltételekben, ill. az üzletkötési feltételeket és a reklamációkat, amelyek az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók,

u) az adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges cselekményekről, ezeknek az üzletviteli és reklamációs feltételeknek a leírásával, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,

v) hogy az adásvételi szerződés az eladónál elektronikus formában kerül tárolásra, és a vevő írásbeli kérését követően a vevő rendelkezésére álljon, az eladó elektronikus áruházának megfelelő katalógusoldalán tájékozódva, valamint jelen üzleti és reklamációs feltételekben, amelyek az elektronikus eladó áruház megfelelő aloldalán található,

w) tájékoztatta, hogy az eladó e-áruházának megfelelő katalógusoldalán és jelen üzleti és reklamációs feltételekben a szerződéskötésre felajánlott nyelv a szlovák nyelv, melyek az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók.

2.7. Amennyiben az eladó a 2.6 pont szerinti többletdíj vagy egyéb költség megfizetésére vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget. levél e) jelen üzleti és reklamációs feltételek, illetve az áru visszaküldésének költségeiről a 2.6. levél i) jelen szerződési feltételek értelmében a vevő nem köteles ezen többletköltségeket vagy díjakat megfizetni.

 

3. Az eladó jogai és kötelezettségei

3.1. Az eladó köteles:

a) az átvétellel visszaigazolt megrendelés alapján az árut a megbeszélt mennyiségben, minőségben és időben a vevőnek átadni, és a megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon becsomagolni, illetve szállításra felszerelni,

b) gondoskodni arról, hogy a leszállított áru megfeleljen a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak,

c) az adásvételi szerződés megkötését követően haladéktalanul, de legkésőbb az áru leszállításával egyidejűleg tartós adathordozón, például e-mailben visszaigazolást adjon át a vevőnek az adásvételi szerződés megkötéséről. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a 2.6. pontban említett összes információt. beleértve az adásvételi szerződéstől való elállás nyomtatványát is.

d) a vevőnek az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában legkésőbb az áru átvételéhez és használatához szükséges valamennyi dokumentumot, valamint a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai által előírt egyéb okmányokat (szlovák nyelvű utasítások, jótállási jegy, szállítólevél, adóbizonylat).

3.2. Az eladónak joga van a leszállított áru vételárának megfelelő és időben történő kifizetéséhez a vevőtől.

3.3. Ha az eladó a kifogyott készletek vagy az áru hiánya miatt nem tudja az árut a vevőnek az adásvételi szerződésben vállalt vagy a jelen kereskedelmi és reklamációs feltételekben meghatározott határidőn belül, illetve a megállapodott vételáron átadni, Az eladó köteles felajánlani a vevőnek csereteljesítményt vagy lehetőséget arra, hogy a vevő elálljon az adásvételi szerződéstől (megrendeléstől elálljon). A vásárló e-mailben elállhat az adásvételi szerződéstől, vagy elállhat a rendelésétől. Ha a vevő a vételárat vagy annak egy részét már kifizette, az eladó a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldi, ill. a megrendelés törlése a vevőnek az általa megjelölt számlán, ha a felek másként nem állapodnak meg. Ha a vevő az eladó által felajánlott alternatív teljesítést ésszerű időn belül nem fogadja el, vagy eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó jogosult az adásvételi szerződéstől elállni, és ha a vevő a vételárat vagy annak egy részét már megfizette. az eladó köteles a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét az adásvételi szerződéstől való elállás vevő részére történő kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

 

4. A vevő jogai és kötelezettségei

4.1. Az eladó arról tájékoztatta a vevőt, hogy a megrendelés része az ár fizetési kötelezettsége.

4.2. A vevő köteles:

a) átveszi a megrendelt és leszállított árut,

b) az eladónak a megállapodás szerinti vételárat a megállapodott esedékességen belül megfizetni, beleértve az áru kiszállításának költségeit is,

c) az áru átvételét a szállítólevélen aláírásával vagy az általa meghatalmazott személy aláírásával igazolja.

4.3. A vevő jogosult az árut a szerződő felek által megállapított mennyiségben, minőségben, időpontban és helyen szállítani.

 

5. Szállítási és fizetési feltételek

5.1. Az árucikkek szokásos elérhetősége a feladás dátumával minden tételnél fel van tüntetve az elektronikus áruház honlapján.

5.2. Ha az eladó és a vevő az adásvételi szerződésben másként nem állapodtak meg, az eladó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül a vevőnek átadni. Ha az eladó a dolog szállítási kötelezettségének az első mondat szerinti határidőn belül nem tett eleget, a vevő felkéri őt a dolog átadására az általa biztosított további ésszerű határidőn belül. Ha az eladó ezen a további ésszerű határidőn belül sem szállítja ki a terméket, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.

5.3. Az eladó jogosult a vevőt az áru átvételére még az adásvételi szerződésben vállalt áruszállítási határidő lejárta előtt felhívni.

5.4. Előfordulhat, hogy az áruk monitoron megjelenő színes megjelenítése nem pontosan felel meg a valódi színárnyalatoknak, ahogyan azt a vásárló a valóságban érzékeli. A színárnyalatok megjelenítése többek között függ a kijelző monitor minőségétől, ill más használt megjelenítő eszköz.

5.5. A vevő köteles az árut azon a helyen átvenni, ahol az eladó vagy az áru átadására jogosult képviselője és a vevő az adásvételi szerződésben megállapodott, vagy más módon az áru átadását megelőzően (a továbbiakban: mint a "Hely"). A vevő köteles az árut az eladó vagy az áru leszállítására jogosult képviselője és a vevő által az adásvételi szerződésben megállapodott határidőn belül vagy más módon az áru átadása előtt átvenni (a továbbiakban: "Időtartományban").

5.6. Abban az esetben, ha az eladó az árut a vevőnek a helyszínen és határidőn belül átadja, a vevő köteles az árut személyesen átvenni, vagy gondoskodni arról, hogy az árut az általa meghatalmazott személy vegye át. az áru átvételének és a vételár fizetéséről, valamint az áru szállításáról és átadásáról szóló jegyzőkönyv aláírásának hiánya. Az áru átvételére jogosult harmadik személy köteles a megrendelés-átvétel másolatát az eladónak benyújtani. Az áru az áru vevő részére történő átadásának pillanatában tekintendő leszállítottnak és átvettnek. Az áru vevő részére történő átadása az áru Helyre szállítását, a vevő vagy a vevő által meghatalmazott harmadik személy általi átvételét, valamint a vételár fizetéséről szóló jegyzőkönyv aláírását, valamint az áru szállítását és átadását jelenti. a vevő vagy a vevő által meghatalmazott harmadik fél.

5.7. Ha az áru kiszállításának megismétlésére van szükség a vevő helyben és időbeli távolléte miatt, vagy abban az esetben, ha a vevő az adásvételi szerződéstől való előzetes írásbeli elállás nélkül nem veszi át az árut Az Eladó az Időtartam hiábavaló lejártát követő 7 napon belül jogosult a felmerült kár megtérítését követelni az áru Webhelyre történő sikertelen szállításának tényleges költségeinek mértékében.

5.8. A vevő jogosult a küldeményt, azaz az árut, valamint annak csomagolását a kézbesítést követően haladéktalanul az eladó képviselőjének jelenlétében ellenőrizni. Az áru hibája esetén és/vagy a küldemény hiányossága esetén (kevesebb árucikk, vagy a megrendelt áru hiányzik, az eladó képviselője kérésére köteles a vevő az áru hibájának mértékét és jellegét feltüntető kárfeljegyzést készíteni, amelynek helyességét a vevő igazolja. Az eladónak kézbesített írásbeli jegyzőkönyv alapján a vevő utólag megtagadhatja az áru hibájának mértékét és jellegét. átveszi a hibásan szállított árut, és a jelen szerződési feltételek 8. pontja szerint az árut az eladóval vagy egy erre kijelölt személlyel hibásan átveszi, az árunak az eladóhoz való visszaküldésével kapcsolatban felmerülő összes költséget az eladót terheli.

5.9. A vevő jogosult arra az esetre, ha az eladó az árut az 5.2. pontban meghatározott határidőn belül nem szállítja ki. pontja alapján elállhat az adásvételi szerződéstől, és az eladó köteles a vételár már kifizetett részét indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a vásárlástól való elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaadni a vevőnek. szerződést ugyanúgy, ahogyan a vevő a fizetéséhez használta, kivéve, ha a vevővel más módon téríti meg, anélkül, hogy a vevőt további díjak terhelnék.

 

6. Vételár

6.1. Az eladó és a vevő között létrejött adásvételi szerződésben az áruk vételára a megrendelés elfogadásában kerül feltüntetésre (a továbbiakban: vételár). Ha a megrendelés kézbesítési visszaigazolásában feltüntetett vételár magasabb, mint az azonos áruk e-kereskedelmi ajánlatában feltüntetett ár a vevő által a megrendelés elküldésekor, az eladó elektronikus üzenetet küld a vevőnek, amely tájékoztatást ad eltérő összegű új vételár ajánlata, amely az eladó javaslatának minősül az új adásvételi szerződés lezárására, amelyet a vevőnek e-mailben vagy írásban kifejezetten meg kell erősítenie az adásvételi szerződés érvényes megkötéséhez .

6.2. A vevő köteles az eladónak a vételárat, ideértve az áru kiszállításának költségét is készpénzben megfizetni, ill. fizetési kártyával az áru személyes átvételekor, utánvéttel az áru átvételi helyén, Card Pay és Tatra Pay fizetési módokon vagy készpénz nélküli átutalással az eladó számlájára, a megrendelés elfogadásában vagy az eladó honlapján feltüntetett időpontig. átveszi az árut.

6.3. Ha a vevő a vételárat nem készpénzes átutalással fizeti meg az eladónak, a fizetés időpontjának azt a napot kell tekinteni, amikor a teljes vételár jóváírásra került az eladó számláján.

6.4. A vevő az adásvételi szerződésben meghatározott időtartamon belül, de legkésőbb az áru átvételekor köteles megfizetni az eladónak a megállapodás szerinti áru vételárát.

6.5. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti ki az eladónak a teljes vételárat az áru Webhelyre történő leszállításáig, és a szerződő felek nem állapodtak meg az áru vételárának részletekben történő megfizetésében, az eladó jogosult megtagadni a szállítást. az árut a vevőnek.

6.6. Az áru összeszerelésével és kiszállításával kapcsolatos költségeket a vételár nem tartalmazza, és az eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat a vevőnek nyújtani.

6.7. Az áru árának hibája esetén, és ha a vevő és az eladó másként nem állapodnak meg, az eladó elállhat a rendeléstől, egyúttal tájékoztatja a vevőt az elállásról, és a beérkezett pénzösszeget visszaküldi a vevőnek a határidőn belül. törvényes időszak.

 

7. Tulajdonjog megszerzése és az áruk sérülésének kockázatának átszállása

7.1. Az áru megbeszélt helyen történő átvételekor az áru tulajdonjoga a vevőre száll át. pontban meghatározott fogyasztó definíciónak nem megfelelő vásárló § bek. 2 betű törvény a) pontja szerint. 250/2007 Coll. törvény módosításáról, valamint a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács 2. sz. 372/1990 Coll. módosított (továbbiakban: Törvény) szabálysértések esetén az áru tulajdonjogát csak az áru teljes vételárának teljes kifizetése után szerzi meg.

7.2. Az áru sérülésének kockázata akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy a vevő által meghatalmazott harmadik személy az árut az eladótól vagy az áru szállítására jogosult képviselőjétől átveszi, vagy ha ezt nem teszi meg időben, akkor abban az időpontban, amikor az eladó megengedi a vevőnek az áru kezelését, és a vevő nem veszi át.

 

8. Reklamációs eljárás (hibafelelősség, garancia, reklamáció)

8.1. Ha a termék eltávolítható hibájáról van szó, a vevőnek joga van azt térítésmentesen, időben és szakszerűen eltávolíttatni. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani.

8.2. A vevő a hiba elhárítása helyett követelheti az áru kicserélését, vagy ha a hiba csak az áru egy részét érinti, akkor az alkatrész cseréjét, ha ez az eladónak az áru árához képest aránytalan költséggel nem jár. az áru vagy a hiba súlyossága.

8.3. Az eladó a hiba megszüntetése helyett mindig kicserélheti a hibás árut tökéletesre, ha ez nem okoz komoly nehézséget a vevőnek.

8.4. Ha az áru olyan hibájáról van szó, amely nem távolítható el, és amely megakadályozza az áru hibamentes áruként való rendeltetésszerű használatát, a vevőnek joga van az árut kicserélni vagy elállni az adásvételi szerződéstől. Ugyanilyen jogok illetik meg a vevőt, ha a hibák eltávolíthatók, de ha a vevő a hiba kijavítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja megfelelően használni az árut.

8.5. Egyéb javíthatatlan hiba esetén a vevőnek joga van az áru árából ésszerű árengedményre.

8.6. Az eladó tájékoztatta a vevőt a bekezdésből következő jogairól 622. §-a (jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek 8.1.-8.3. pontja), valamint a Ptk. 623. § (jelen üzletszabályzat és reklamációs feltételek 8.4-8.5 pontja) alapján jelen üzletszabályzat és reklamáció az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán történő elhelyezésével és a vevőnek lehetősége volt azt megelőzően elolvasni. a rendelés elküldése.

8.7. Az áru hibáiért az eladó a Szlovák Köztársaság hatályos szabályozása szerint felelős, a vevő pedig köteles reklamációt az eladónál vagy egy erre kijelölt személynél benyújtani. A garanciális és jótállás utáni szervizre kijelölt személyekre és szervizpontokra vonatkozó információk a jótállási jegy hátoldalán találhatók, vagy az eladó telefonon vagy e-mailben kérésre a vásárló rendelkezésére bocsátja.

8.8. A panaszok kezelése az eladó érvényes reklamációs eljárása szerint történik, azaz a Ptk. jelen üzleti és panaszkezelési feltételek 8. pontja. A vevőt megfelelően megismerték a reklamációs eljárással, és tájékoztatták az áruk reklamációjának feltételeiről és módjáról, beleértve a reklamáció helyére vonatkozó tájékoztatást, valamint a garanciális javítások elvégzéséről a pont szerint. 18. § bek. törvény 1. §-a alapján az adásvételi szerződés megkötése előtti időpontban jelen feltételeket az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán elhelyezve a vevőnek lehetősége volt elolvasni a megrendelés elküldése előtt.

8.9. A reklamációs eljárás azokra az árukra vonatkozik, amelyeket a vevő az eladótól vásárolt elektronikus áruház formájában az eladó elektronikus áruházának honlapján.

8.10. A jótállási idő alatt a vásárlónak joga van felelősséget követelni az eladótól az eladótól vásárolt áruk hibáiért, amelyekért a gyártó, szállító vagy eladó felelős.

8.11. Ha az áru hibás, a vevőnek jogában áll reklamációt benyújtani az eladó telephelyén a pontban foglaltak szerint. 18. § bek. 2. §-a szerint az árut az eladó telephelyére szállítja, és az eladónak átadja a vevőnek a 8.1. pont szerinti jogának gyakorlására irányuló szándékát. 8.5-ig. jelen üzleti és reklamációs feltételek (a továbbiakban: Panaszbejelentési Tájékoztató), pl. kitöltött reklamációs űrlap formájában, amely az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán található. Az eladó azt javasolja, hogy az árut kárigényre küldje biztosítsa. Az eladó nem fogad el utánvétes küldeményt. A Vevő köteles a reklamáció bejelentésében minden szükséges információt a valóságnak megfelelően közölni, így különösen pontosan megjelölni az áru hibájának típusát és mértékét; bekezdésből eredő jogai közül a vevő azt is megjelöli 622. és 633. §-a irányadó. A vevőnek jogában áll reklamációt benyújtani az áru gyártója által a garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személynél (a továbbiakban: „megjelölt személy”). A kijelölt személyek listáját a garancialevél tartalmazza, vagy az eladó kérésére elküldi a vevőnek.

8.12. Az eladónak szállítható árukkal kapcsolatos reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor az alábbi feltételek együttesen teljesülnek:

a) a reklamációs nyilatkozat kézbesítése az eladónak,

b) a reklamált áru átadása a vevőtől az eladóhoz vagy a kijelölt személyhez,

c) hozzáférési kódok, jelszavak stb. a reklamált árura az eladónak, ha ezek az adatok szükségesek a reklamáció megfelelő feldolgozásához;

8.13. Ha a reklamáció tárgya az eladónak objektíve nem szállítható vagy szilárdan beépített áru, a vevő a 8.12. pontban foglalt feltételek teljesítése mellett. a) és c) pontja alapján köteles minden szükséges együttműködést megtenni a reklamált árunak az eladó vagy az eladó által megjelölt harmadik személy általi ellenőrzéséhez. Az eladónak objektíve nem szállítható vagy szilárdan beágyazott árukkal kapcsolatos panaszeljárás az áru első mondat szerinti vizsgálatának napján kezdődik. Ha azonban az eladó vagy az általa megjelölt harmadik személy a vevő szükséges közreműködése ellenére nem gondoskodik arról, hogy az ellenőrzést ésszerű időn belül, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 10 napon belül elvégezzék. Reklamációs értesítés az Eladónak, a reklamációs eljárás a reklamáció Eladó részére történő kézbesítésének napján kezdődik.

8.14. Az árureklamáció benyújtásáról az eladó vagy egy megjelölt személy az eladó által választott megfelelő formában, pl. e-mailben vagy írásban, amelyben köteles pontosan jelezni az áru reklamált hibáit és még egyszer tájékoztatni a fogyasztót a 8.1. pontból eredő jogairól. 8.3-ig. jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek (Ptk. 622. §), valamint a 8.4. pontból eredő jogok. 8.5-ig. ezen üzleti és panasztételi feltételek (Ptk. 623. §). Ha a reklamáció távközlési eszközzel történik, az eladó köteles haladéktalanul eljuttatni a vevőnek az igény visszaigazolását; ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció teljesítését igazoló irattal együtt kell kézbesíteni; a követelés érvényesítésének igazolását nem kell kézbesíteni, ha a vevőnek lehetősége van a követelés érvényesítését más módon igazolni.

8.15. A vevő jogosult eldönteni, hogy mely jogai közül a pont szerint 622. § és bek. A Ptk. 623. §-át kell alkalmazni, és egyúttal köteles döntéséről haladéktalanul tájékoztatást adni az eladónak. A vevő döntése alapján mely jogai a pont szerinti 622. § és bek. 623. §-át az eladó vagy a panaszkezelés módjának meghatározására kijelölt személy alkalmazza a Ptk. 2. § levél m) pontja szerint haladéktalanul, bonyolultabb esetekben a panaszeljárás megindításától számított 3 napon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a bejelentés napjától számított 30 napon belül. a panaszeljárás kezdete. A reklamáció kezelési módjának meghatározása után az eladó vagy a megjelölt személy a panaszt haladéktalanul kezeli, indokolt esetben a reklamáció utólag is kezelhető. A reklamáció feldolgozása azonban nem tarthat tovább 30 napnál a követelés benyújtásától számítva. A panasz feldolgozási határidejének lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől, vagy jogában áll az árut új árura cserélni.

8.16. Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított első 12 hónapon belül reklamációt tett az áruval kapcsolatban, az eladó a reklamációt annak elutasításával csak szakértői vélemény, vagy meghatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy véleménye alapján tudja kezelni. személy vagy egy kijelölt személy véleménye (a továbbiakban: az áruk szakértői értékelése). A szakértői értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti a vevőtől az áru szakértői értékelésének költségeit, illetve az áru szakértői értékelésével kapcsolatos egyéb költségeket.

8.17. Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül reklamált a termékkel kapcsolatban, és az eladó azt elutasította, a reklamációt feldolgozó köteles a panaszkezelési okiratban megjelölni, hogy a vevő az árut kinek küldheti át szakértőnek. értékelés. Ha a vevő az árut szakértői értékelésre küldi el a reklamációs dokumentumban megjelölt személynek, az áru szakértői értékelésének költsége, valamint minden egyéb kapcsolódó költség az eladót terheli, függetlenül a szakértő eredményétől. értékelés. Ha a vevő szakmai elbírálással bizonyítja az eladó felelősségét az áru reklamált hibájáért, a követelést újra érvényesítheti; a jótállási idő az áru szakértői értékelése során nem jár le. Az eladó köteles megtéríteni a vevőnek a megújított igényléstől számított 14 napon belül az áru szakértői értékelésével kapcsolatban felmerült valamennyi költséget, valamint a cél érdekében felmerült minden ezzel kapcsolatos költséget. A megújított követelés nem utasítható el.

8.18. A jótállás nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyekről a vevőt az eladó a szerződés megkötésekor tájékoztatta, vagy amelyekről az adásvételi szerződés megkötésének körülményeit figyelembe véve ismernie kellett.

8.19. Az eladó fenntartja a jogot, hogy a hibás árut más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező, hibátlan áruval cserélje ki, ha ez nem okoz komoly nehézséget a vevőnek.

8.20. Az eladó nem vállal felelősséget a termék hibáiért:

a) ha a vevő a jótállási idő lejártáig nem élt az eladónak az áru hibája miatti felelősségére vonatkozó jogával,

b) ha az áru hibája az áru vevő által okozott mechanikai sérülése,

c) ha az áru hibáját az áru olyan körülmények között történő használata okozta, amelyek intenzitása, páratartalma, kémiai és mechanikai hatásai nem felelnek meg az áru természetes környezetének,

d) ha az áru hibáját az áru szakszerűtlen kezelése, kiszolgálása vagy a gondozás elhanyagolása okozta,

e) ha az áru hibája az áru túlzott rakodásból eredő sérüléséből, vagy a dokumentációban meghatározott feltételek vagy az áru szokásos használatának általános elveibe ütköző használatból ered,

f) ha az áru hibáját az áruban bekövetkezett, elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események okozta sérülés okozta,

g) ha az áru hibája az áru véletlen megsemmisülése és véletlen minőségromlása miatti sérülése miatt keletkezett,

h) ha az áru hibáját szakszerűtlen beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy egyéb vis maior okozta,

i) ha az áru hibáját illetéktelen személy beavatkozása okozta.

Ha a szállítmány nem teljes, ill ha olyan nyilvánvaló hibáról van szó, amelyet a vevő az áru átvételekor a küldemény átvizsgálásával észlelhetett, és amelyről az eladó képviselőjét a jelen reklamációk és üzleti feltételek 5.8. pontja szerint nem értesítette, az ilyen jellegű későbbi reklamáció csak akkor fogadja el, ha a vevő bizonyítja, hogy az áru a vevő általi átvétel időpontjában már rendelkezett az általa igényelt hibákkal.

8.21. Az eladó köteles a panaszt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikén befejezni:

a) javított áru átadásával,

b) árucserével,

c) az áru vételárának visszaküldésével,

d) az áru árából ésszerű árengedmény megfizetésével,

e) az eladó által meghatározott teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli felhívással,

f) az áruigény indokolt elutasítása.

8.22. Az eladó köteles írásos okiratot kiállítani a vevő részére a reklamáció elintézésének módjáról és a reklamáció feldolgozásáról legkésőbb a reklamáció keltétől számított 30 napon belül személyesen, postai úton vagy futárszolgálaton keresztül. szolgáltató.

Az eladó a reklamáció kezelésének eredményéről a reklamációs eljárás befejezését követően haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót telefonon vagy e-mailben, egyidejűleg az áruval együtt, ill. a reklamáció feldolgozásának igazolása e-mailben.

8.23. A jótállási idő az áru átadásától számított 24 hónap, kivéve, ha konkrét esetekre ettől eltérő jótállási idő kerül meghatározásra. A kiküldött sporttáplálkozási termékek, ajándékkosaras élelmiszerek és takarmányok minimális szavatossági ideje 2 hónapnál hosszabb a lejárati idő előtt, rövidebb lejárati idő esetén az eladó telefonon vagy e-mailben felveszi a vevővel a kapcsolatot és a szállítmányt csak a vevő beleegyezésével küldjük.

8.24. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a vásárló az árut az áru garanciális javítása miatt nem tudta használni.

8.25. Áru új termékre cseréje esetén a vevő egy dokumentumot kap, amelyen tájékoztatást ad az árucseréről, és az adásvételi szerződés és a jelen reklamációs dokumentum alapján minden egyéb igényt érvényesít. Az áru újra cseréje esetén a jótállási idő az új áru átvételétől kezdődik újra, de csak az új árura.

8.26. Eltávolítható hiba esetén a reklamáció a vevő döntése alapján kerül elbírálásra a 8.15 pont szerint. jelen panasz és üzleti feltételeket a következő módon:

a) az eladó gondoskodik a hiba elhárításáról, ill

b) az eladó kicseréli a hibás árut.

8.27. Az eltávolítható és a vevő nem haladéktalanul megállapítható hiba tekintetében a 8.15. Jelen panasz és üzleti feltételek pontja alapján a reklamáció kezelésének módját az eladó a hiba elhárításával kezeli.

8.28. Ha olyan hibáról van szó, amely nem eltávolítható, vagy egy többször eltávolítható hibáról van szó, vagy több különböző eltávolítható hibáról van szó, amely megakadályozza az áru rendeltetésszerű, hibamentes használatát, az eladó a vevő döntésétől függően a a 8.15. ponthoz. jelen panasz és üzleti feltételek pontja alapján a következő módon lehet panaszt tenni:

a) áruk cseréjével más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árukra, vagy

b) abban az esetben, ha az eladó az árut nem tudja másra cserélni, a reklamációt az áru vételárának visszaküldésével kezeli.

8.29. A reklamációkezelés csak a reklamációs nyilatkozatban és a 8.14. pont szerinti áru reklamáció visszaigazolásában felsorolt ​​hibákra vonatkozik. jelen panasz és üzleti feltételek.

8.30. A reklamáció szempontjából ismételten eltávolítható hibának minősül egy eltávolítható hiba kétszeresnél többszöri előfordulása.

8.31. A reklamáció szempontjából több, mint három különböző eltávolítható hiba egyidejű előfordulása nagyobb számú különböző eltávolítható hibának minősül.

8.32. A vevő az áru hibája iránti igény érvényesítésére azután vonatkozik, hogy jogával élt és a 8.1. pont szerint felkérte az eladót az áru hibájának megszüntetésére. pontja szerint, és a reklamáció eredményétől függetlenül, ugyanazon egyedi hibára (nem azonos típusú hibákra) vonatkozó reklamáció ismételt benyújtása elutasításra kerül.

8.33. pontjában foglaltakat. pontban meghatározott fogyasztó definíciónak nem megfelelő szervezetekre a jelen panasz- és üzleti feltételek 8. pontja kifejezetten nem vonatkozik. 2. § levél törvény a) pontja.

8.34. Ha a fogyasztó nincs megelégedve azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni helyesbítési kérelemmel.

Ha az eladó a helyesbítési kérelemre nemleges választ ad, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak jogában áll javaslatot tenni vitája alternatív megoldásának megkezdésére a 12. §-ban foglaltak szerint. számú törvény 391/2015. a fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról és egyes törvények módosításáról.

Az eladóval fennálló fogyasztói jogviták alternatív megoldásának illetékes szerve a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Bajkalská 21/A, PO Box no. 29, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk vagy a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által fenntartott alternatív vitarendezési szervezetek listáján bejegyzett más illetékes jogi személy (a lista a http://www.mhsr címen érhető el .sk); a fogyasztónak jogában áll megválasztani, hogy a felsorolt ​​fogyasztói jogviták alternatív megoldási szervei közül melyikhez forduljon.

A fogyasztó a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon elérhető online vitarendezési platformon tehet javaslatot vitája alternatív megoldására.

 

9. Személyes adatok és azok védelme

9.1. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a megrendelés megfelelő felszerelése és kézbesítése érdekében, ha a vevő természetes személy, köteles az eladónak közölni vezeték- és vezetéknevét, állandó lakcímét, beleértve az irányítószámot, telefonszámot. és a megrendelésben szereplő e-mail címet.

9.2. Szerződő felek megállapodtak abban, hogy a megrendelés megfelelő feldolgozása és kézbesítése érdekében, ha a vevő jogi személy, köteles az eladóval sorrendben közölni cégnevét, székhelyének címét, beleértve az irányítószámot, társadalombiztosítási szám, adószám (ha van), telefonszám és e-mail cím.

9.3. A webáruházban regisztrált vásárló a megadott személyes adatait bármikor ellenőrizheti és megváltoztathatja, valamint regisztrációját törölheti az online áruházba való bejelentkezést követően a „Profilom” menüpontban.

9.4. Az eladó ezúton tájékoztatja a vevőt, hogy a Kbt. 6. bekezdés 1. levél b) Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyek védelméről a személyes adatok kezelése során és az ilyen adatok szabad áramlásáról, amely hatályon kívül helyezi a 95/46//EK irányelvet. EK (Általános Adatvédelmi Szabályzat), (a továbbiakban: Szabályzat), az eladó, mint az információs rendszer üzemeltetője az adásvételi szerződés megkötése során a vásárló személyes adatait az adásvételi szerződés megkötése során a vevő, mint személy hozzájárulása nélkül kezeli. érintett, mivel a vevő személyes adatainak kezelését az eladó a vevővel fennálló szerződéskötést megelőző jogviszony keretében végzi, és a vevő személyes adatainak kezelése az adásvételi szerződésből eredő teljesítéshez szükséges, amelyben a vevő jár el. mint az egyik szerződő fél.

9.5. Az Art. 6 par. 1 levél f) Szabályzatot az eladó a megrendelt áru kiszállítását követően adhat ki, ill a vevőnek nyújtott szolgáltatásokat, jogos érdeke alapján, hogy a vásárló személyes adatait direkt marketing célból is kezelje, és a vásárló e-mail címére tájékoztatást küldjön az új termékekről, a kínált árukra vonatkozó kedvezményekről, akciókról, vagy szolgáltatások.

9.6. Az eladó vállalja, hogy a vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályainak megfelelően kezeli és selejtezi.

9.7. Az eladó kijelenti, hogy a Kbt. 5. bekezdés 1. levél a) és betű b) Szabályzat, kizárólag a jelen üzleti és reklamációs feltételekben meghatározott célból szerzi meg a vásárló személyes adatait.

9.8. Az eladó kijelenti, hogy a jelen üzleti és reklamációs feltételekben foglaltaktól eltérő célokra a vevő személyes adatait megfelelő jogalappal minden esetben külön-külön beszerzi, egyúttal gondoskodik e személyes adatok kezeléséről, ill. kizárólag a gyűjtésük céljának megfelelő módon használják fel, és nem kombinálják azokat más célból vagy az adásvételi szerződés teljesítése céljából megszerzett személyes adatokkal.

9.9. A megrendelés elküldése előtt a vevőt meg kell erősíteni a megrendelés elküldése előtti négyzet bejelölésével, hogy az eladó kellő, érthető és összetéveszthetetlen módon értesítette:

pontjában felsorolt ​​azonosító adatait. 1. jelen üzleti és reklamációs feltételek az eladó személyazonosságát,
az eladó elérhetőségét, ill az eladó felelős személye, a
személyes adatok kezelésének célja, amely az eladó és a vevő között adásvételi szerződés megkötése, valamint a személyes adatok kezelésének jogalapja,
hogy a vevő köteles megadni a szükséges személyes adatokat az adásvételi szerződés megkötése és a megrendelés megfelelő felszerelése és kiszállítása érdekében,
ha a feldolgozás a Kbt. 6. bekezdés 1. levél f) Szabályzat, hogy az eladó jogos érdeke a direkt marketing,
annak a harmadik személynek az azonosító adatai, amely a megrendelt árut a vevőnek szállítja, ill. a személyes adatok egyéb címzettjeinek vagy címzettjei kategóriáinak azonosító adatai, ha vannak ilyenek, a
személyes adatok tárolásának időtartama, ill. meghatározásának kritériumai,
9.10. Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően kezeli, és úgy jár el, hogy az ne legyen ellentétes a rendelettel vagy más általánosan kötelező érvényű jogszabályokkal, és azokat nem kerüli meg.

9.11. A Rendeletnek megfelelően az eladó az alábbi információkat adja meg annak a vásárlónak, akinek az adatait kezeli:

az eladó és adott esetben az eladó képviselőjének személyazonossága és elérhetőségei,
bármely felelős személy elérhetősége,
az adatkezelés célja, amelyre a személyes adatokat szánják, valamint az adatkezelés jogalapja,
ha az adatkezelés a Ptk. . 6 par. 1 levél f) az eladó vagy harmadik fél által követett jogos érdekek, a
személyes adatok címzettjeinek köre vagy a címzettek kategóriái, ha vannak ilyenek,
adott esetben információ arról, hogy az eladó a személyes adatokat harmadik országba kívánja továbbítani, vagy nemzetközi szervezet,
a személyes adatok tárolásának időtartama, ill megállapításának kritériumai,
tájékoztatás arról, hogy az eladó jogosult-e hozzáférést kérni a személyes adataihoz, és milyen joga van azok helyesbítéséhez vagy törléséhez vagy az adatkezelés korlátozásához, illetve az adatkezelés elleni tiltakozáshoz, valamint az adathordozhatósághoz,
a felügyeleti hatósághoz benyújtott panasz joga,
tájékoztatás arról, hogy a személyes adatok megadása jogszabályi vagy szerződéses előírás-e, vagy szerződéskötéshez szükséges, köteles-e a vevő személyes adatok megadására, valamint az adatok elmulasztásának lehetséges következményei,
az automatizált döntéshozatal megléte, ideértve a profilalkotást is;

9.12. A vevőnek joga van másolatot kérni az eladótól a folyamatban lévő személyes adatairól, ha jogosult a fent említett összes információ megszerzésére is. A vevő által kért további másolatokért az eladó a másolatkészítés adminisztratív költségeinek megfelelő díjat számíthat fel.

9.13. Ha a vevő a 9.11 pont szerinti jogát írásban vagy elektronikus úton gyakorolja, és kérésének tartalma azt mutatja, hogy a 9.11 pont szerinti jogát gyakorolja, a kérelmet e rendelet szerint benyújtottnak kell tekinteni.

9.14. A vevőnek jogában áll tiltakozni személyes adatainak az eladó általi kezelése ellen, amelyekről feltételezi, hogy direkt marketing céljából kezelik vagy fognak kezelni, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az ilyen direkt marketinghez kapcsolódik. Ha a vevő tiltakozik az adatkezelés ellen, az eladó leállítja a személyes adatok direkt marketing célú feldolgozását attól a naptól kezdve, amikor a tiltakozást az eladónak kézbesítették, és az érintett vásárló személyes adatait ilyen célból a továbbiakban nem kezelik és nem kezelik. .

9.15. Ha a vásárló azt gyanítja, hogy személyes adatait jogosulatlanul kezelik, panaszt tehet a Szlovák Köztársaság Személyes Adatvédelmi Hivatalánál. Ha a vevő nem cselekvőképes, jogait törvényes képviselője gyakorolhatja.

9.16. Az eladó megteszi a megfelelő intézkedéseket annak érdekében, hogy a 9.11 pontban említett összes információt tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és egyszerűen megfogalmazva a vevő rendelkezésére bocsássa. Az eladó a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Rendeletnek megfelelően a vevővel egyeztetett egyéb módon adja meg.

9.17. Az eladó a vevő kérése alapján megtett intézkedésekről a vevőt indokolatlan késedelem nélkül, minden esetben a kérelem kézbesítésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja.

9.18. Az eladó tájékoztatja a vásárlót, hogy a megkötött szerződés teljesítése miatt a vevő személyes adatainak kezelése során feltételezhető, hogy a vásárló személyes adatait az alábbi harmadik személyek rendelkezésére bocsátja, ill. kedvezményezettek köre:

IN TIME, s.r.o., székhelye: Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, azonosítószám: 31342621, a Bratislava I. kerületi bíróság Cégjegyzékében, Division Sro, 4376/B.

Közvetlen csomagküldő SK sro, Technická 7, 821 04 Bratislava, IČO: 35 834 498, bejegyezve a Pozsonyi Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, SRO szakasz, 26367/B.

Geis Parcel SK s.r.o., bejegyzett székhely: Trňanská 6, 960 01 Zvolen, azonosítószám: 46 489 592, bejegyzett a Besztercebányai Kerületi Bíróság Cégjegyzékében, SRO szakasz, 21503/S bejegyzés.

TOPTRANS EU, as, székhelye: Na Priehon 50, 949 01 Nitra, azonosítószám: 36 703 923, bejegyezve a Nyitrai Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Sa. szakasz, 10363/N.

Naspers OCS Czech Republic, s.r.o. székhelye: Karolinská 650/1, 186 00 Prága 8, Cseh Köztársaság, a www.heureka.sk weboldal üzemeltetőjének, a Cseh Köztársaság területén (kizárólag a Naspers OCS Czech Republic számára, s.r.o.), és kizárólag az eladó szolgáltatásainak javítása érdekében, ügyfelei értékelése alapján; ebben az esetben is a jelen bekezdés szerinti hozzájárulás megadása önkéntes, és az ügyfél jogosult e hozzájárulását bármikor írásban visszavonni.

 

10. Elállás az adásvételi szerződéstől

10.1. Ha az eladó az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeit a készlet elfogyása, az áru elérhetetlensége miatt nem tudja teljesíteni, vagy ha az adásvételi szerződésben vállalt áru gyártója, importőre vagy szállítója a gyártást megszakította, vagy olyan súlyos változtatást eszközölt, lehetetlenné tette az eladó adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha a tőle elvárható minden erőfeszítés megtétele után sem tudja az árut határidőn belül a vevőnek átadni. a jelen feltételekben meghatározott időtartamon belül az eladó köteles erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatni, és egyúttal köteles a vevőnek alternatív teljesítést vagy lehetőséget felajánlani a vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállására, vagy törölje a rendelést, ha az adásvételi szerződés még nem jött létre. A megrendelést a vásárló telefonon vagy e-mailben mondhatja le.

Ha a vevő az eladó által felajánlott alternatív teljesítést ésszerű időn belül nem fogadja el, vagy eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó jogosult az adásvételi szerződéstől elállni, és ha a vevő a vételárat vagy annak egy részét már megfizette. az eladó köteles a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét az adásvételi szerződéstől való elállás vevő részére történő kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

Ha az eladó a fenti okok miatt nem tudja az árut a vevőnek a megrendelésben meghatározott áron kiszállítani, és erről a vevőt a megrendelés kötelező érvényű elfogadása előtt tájékoztatja, az eladó nem köteles elfogadni javaslat adásvételi szerződés megkötésére.

Abban az esetben, ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, ill jelen reklamáció és üzletszabályzat jelen pontjában foglalt okok miatt a megrendelést visszavonja, az eladó köteles az adásvételi szerződésben vállalt áruért már kifizetett előleget a vevőnek indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni. a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézbesítésének napjától ugyanúgy, ahogyan azt a vevő fizetése során használta, kivéve, ha más visszaküldési módban állapodik meg a vevővel, anélkül, hogy a vevőt többletköltség terhelné.

10.2. A vevő jogosult az adásvételi szerződéstől indoklás nélkül elállni a 2. sz. 7. § és azt követő § számú törvény A távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. pontja szerinti tájékoztatási kötelezettségét az eladó határidőben és megfelelően teljesítette a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés vagy a nem fizikai adathordozón továbbított elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésének napjától. törvény 3. §-a a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

10.3. Ezen időszakon belül a vásárlónak joga van az árut a klasszikus „tégla és habarcs” üzletben történő vásárláskor szokásos módon kicsomagolni és kipróbálni, az áru jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának megállapításához szükséges mértékben.

10.4. A szerződéstől való elállás határideje azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – a megrendelt áru minden részét átveszi, vagy

a) a vevő által egy megrendelésben megrendelt árut külön szállítjuk, az utolsó leszállított áru átvételének napjától,

b) több részből vagy darabból álló árut szállít az utolsó alkatrész vagy az utolsó darab átvételének napjától,

c) a szerződés alapján az árut a meghatározott időszakban, az első kiszállított áru átvételének napjától ismételten leszállítják.

10.5. A vevő az elállási határidő lejárta előtt is elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áru vásárlása.

10.6. A vevő köteles a szerződéstől való elállást írásban, a szerződéstől való elálláshoz kétséget nem hagyó módon írásban, vagy más tartós adathordozón rögzíteni, vagy a 1. számú mellékletet képező nyomtatványon megtenni. jelen üzleti és panaszkezelési feltételek 1. pontja. A szerződéstől való elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az elállási nyilatkozatot legkésőbb a pont szerinti határidő utolsó napjáig megküldték az eladónak. 7. § bek. törvény 1. §-a a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

10.7. A jelen üzletszabályzat előző pontja szerinti adásvételi szerződéstől való elállásnak és reklamációnak tartalmaznia kell az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges adatlapon előírt adatokat, amely a 1. sz. jelen üzleti és reklamációs feltételek 1. pontja, különösen a vevő azonosítása, a megrendelés száma és dátuma, az áru pontos leírása, az eladónak a már beérkezett fizetés visszaküldésének módja, különösen a számlaszám és /vagy a vevő postacíme.

10.8. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó minden további szerződés, amelytől a vevő elállt, szintén eleve megszűnik. pontban meghatározott költségek és fizetések megfizetése kivételével a többletszerződés felmondásával kapcsolatban a vevőtől költséget vagy egyéb kifizetést nem lehet követelni. 9. § bek. 3. bekezdés 10. § bek. törvény 3. és 5. §-a alapján, ha a szerződés tárgya szolgáltatás nyújtása és a szolgáltatás maradéktalanul teljesítésre került.

10.9. A vevő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni az üzemeltető székhelyének címére, vagy átadni az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek. az adásvételi szerződéstől való elállás. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolta, hogy személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. A jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek e pontjának első mondata szerinti határidő betartottnak minősül, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra.

10.10. A Vevő köteles az árut hiánytalanul, teljes dokumentációval együtt, sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban, használat nélkül átadni az eladónak.

10.11. Javasoljuk az áru biztosítását. Az eladó nem fogad el utánvétes küldeményt. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy azzal összefüggésben tőle kapott valamennyi fizetést, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket és egyéb költségeket és díjakat . Az eladó nem köteles visszaküldeni a vevőnek a jelen üzleti és reklamációs feltételek jelen pontja szerint kifizetett összeget, mielőtt az árut átadták neki, vagy amíg a vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldték az eladónak, kivéve, ha az eladó javasolja, hogy az árut személyesen vagy az általa meghatalmazott személy útján veszi át.

10.12. A vevő viseli az áru visszaküldésének költségeit az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó vállalta, hogy ezeket saját maga viseli, vagy ha nem teljesítette a 3. § bek. 1 levél törvény i) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

10.13. A Vevő kizárólag az árunak az áru olyan kezeléséből eredő értékcsökkenésért felelős, amely túlmutat az áru tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges kezelési körön. A fogyasztó nem felelős az áru értékcsökkenéséért, ha az eladó a fogyasztó szerződéstől való elállási jogára vonatkozó tájékoztatási kötelezettségét a 3. § (3) bekezdése szerint nem teljesítette. 1 levél h) törvény a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

10.14. Az eladó köteles az áru vételárát ugyanúgy visszaküldeni a vevőnek, ahogyan azt a vevő fizetéséhez használta, kivéve, ha a vevővel a fizetések visszaküldésének más módjában állapodik meg anélkül, hogy a vevőt e tekintetben további díjak terhelnék. .

10.15. Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől és használt, sérült vagy hiányos árut szállít az eladónak, a vevő vállalja, hogy az eladónak fizet:

a) azt az értéket, amellyel az áru értékét csökkentették a 2. sz. 457. §-a szerinti tényleges összegben

b) az eladónál az áru kijavításával és eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatban felmerült költségek, az áru garanciális szervizelésének árlista szerint számolva.

A reklamáció és az üzleti feltételek jelen pontja értelmében a vevő köteles az eladónak kártérítést fizetni az áru vételára és az áru adásvételi szerződéstől való elálláskori értéke közötti különbözet ​​összegében.

10.16. szakaszának megfelelően 7. § bek. 6. §-a alapján a vevő nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:

- a fogyasztó különleges igényei szerint készült áruk, méretre készített áruk vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk értékesítése,

- olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült,

- olyan áruk értékesítése, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően elválaszthatatlanul keveredhetnek más árukkal,

- védőcsomagolásban árusított hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó ezt a csomagolást kibontotta,

- elektronikus tartalom nem fizikai adathordozón történő szolgáltatása, ha annak biztosítása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó nyilatkozott arról, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát.

10.17. pontjában foglaltakat. pontban meghatározott fogyasztói definíciónak nem megfelelő jogalanyokra a jelen üzleti és reklamációs feltételek közül 10 kifejezetten nem vonatkozik. 2. § levél törvény a) pontja.

 

FIT PLUS Group - Elállás a szerződéstől.hu

 

11. Záró rendelkezések

11.1. Ha az adásvételi szerződést írásban kötik meg, akkor a módosítást írásban kell megtenni.

11.2. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a köztük lévő kommunikáció e-mail üzenetek formájában történik.

11.3. törvény vonatkozó rendelkezései, a Ptk. törvény módosításáról, valamint az elektronikus kereskedelemről szóló 22/2004. törvény által módosított, a belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről és egyes törvények módosításáról szóló 128/2002. törvény, valamint a módosított 284/2002. A távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014.

11.4. Ezek a kereskedelmi és reklamációs feltételek a vevővel szemben az adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

11.4. Ezek a kereskedelmi és reklamációs feltételek a vevővel szemben az adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

11.5. A megrendelés elküldése előtt a vásárlót felkérjük, hogy jelölje be a jelölőnégyzetet, hogy megerősítse, hogy megismerte ezeket a feltételeket, elolvasta, megértette azok tartalmát, és teljes egészében egyetért velük.

11.5. A megrendelés elküldése előtt a vásárlót felkérjük, hogy jelölje be a jelölőnégyzetet, hogy megerősítse, hogy megismerte ezeket a feltételeket, elolvasta, megértette azok tartalmát, és teljes egészében egyetért velük.